BusWiFi przeprowadziła pierwszą kampanię programmatic w komunikacji publicznej

21 listopada 2024 r. – Firma BusWiFi zainaugurowała pierwszą w Polsce kampanię programatyczną w komunikacji publicznej, we współpracy z firmą Business Consulting, poprzez platformę Adform. Innowacyjne rozwiązanie ma na celu zrewolucjonizowanie reklamy w przestrzeni publicznej, oferując możliwość dotarcia do pasażerów komunikacji miejskiej z precyzyjnie dopasowanymi komunikatami reklamowymi.

Kampania, która wystartowała 21 listopada 2024 roku, wykorzystała zaawansowane technologie programatyczne, umożliwiające automatyczne dokonywanie zakupu przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym. Dzięki współpracy z Business Consulting oraz przy wykorzystaniu platformy Adform, reklamy były targetowane w sposób zaawansowany , dostosowując harmonogram pracy autobusu do największego ruchu pasażerskiego w ciągu dnia, bazując na danych telemetrycznych.

BusWiFi, jako pionier w branży, od lat oferuje reklamodawcom (zarówno bezpośrednio, jak i we współpracy z szeregiem agencji reklamowych i domów mediowych) dotarcie do pasażerów za pomocą swojej sieci interaktywnych wyświetlaczy reklamowych LCD. Teraz, dzięki innowacyjnej kampanii programatycznej, reklama w komunikacji publicznej staje się bardziej dynamiczna, trafna i angażująca uwagę oglądających.

„Jest to krok milowy w kierunku cyfryzacji reklamy w przestrzeni publicznej. Kampania programatyczna w komunikacji miejskiej pozwala na lepsze dotarcie do odbiorców i precyzyjne targetowanie, co ma kluczowe znaczenie w efektywności działań reklamowych” – mówi Wojciech Kulesza, CMO w firmie BusWiFi.

Dzięki platformie Adform, kampania programatyczna umożliwia także elastyczne monitorowanie wyników i optymalizację działań reklamowych w czasie rzeczywistym, co zwiększa jej skuteczność i pozwala na lepsze dopasowanie treści do percepcji odbiorców.


    Akceptuję Regulamin emisji reklam na Monitorach Reklamowych BusWIFI dostępny https://buswifi.pl/do-pobrania/ .
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora, moich danych osobowych dla celów niezbędnych do zawarcia i realizacji z Administratorem danych umowy zlecenia emisji reklamy na monitorach reklamowych, będących własnością Administratora.
    Administrator informuje, że wyrażenie przez Państwa zgody jest dobrowolne. Jednakże, konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia przez Administratora na Państwa rzecz usług emisji reklamy. Warunkiem świadczenia usług przez Administratora jest podanie danych osobowych.

    Wyrażam zgodę na używanie przez Administratora urządzeń końcowych, w tym telefonu i systemów wywołujących w celach marketingu bezpośredniego.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora dla własnych celów marketingowych podanych przeze mnie oraz zebranych w przyszłości przez Administratora moich danych osobowych.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od administratora informacji handlowych i marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych i tzw. automatycznych systemów wywołujących, wybierając jako formę kontaktu wiadomości elektroniczne (e-mail, sms/mms).
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od administratora informacji handlowych i marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych i tzw. automatycznych systemów wywołujących, wybierając jako formę kontaktu połączenia głosowe rozmowa telefoniczna.

    Administrator informuje, iż wyrażenie przez Państwa powyższej zgody/zgód jest dobrowolna. Udzieloną nam zgodę mogą Państwo prawo wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych przed cofnięciem zgody.